۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۷۳۵۵
سردارنقدی درهمایش اقتصادمقاومتی در شهرکرد

انتخابات باشکوه امسال یک پرده از چهره استکبار برداشته پرده های دیگرباادامه حماسه برداشته می شود

این که حماسه سیاسی را مردم انجام دادندوحماسه اقتصادی را دولت انجام دهد،اشتباه است/دولت بدون مردم نمی تواند حماسه اقتصادی خلق کند.
انتخابات باشکوه امسال یک پرده از چهره استکبار برداشته پرده های دیگرباادامه حماسه برداشته می شود
به گزارش جهانبین نیوز، سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در همایش اقتصاد مقاومتی در شهرکرد گفت:انتخابات باشکوه امسال یک پرده از چهره استکبار برداشته پرده های دیگرباادامه حماسه برداشته می شود.
سردارنقدی دراین همایش بیان داشت:این که حماسه سیاسی را مردم انجام دادندوحماسه اقتصادی را دولت انجام دهد،اشتباه است، دولت بدون مردم نمی تواند حماسه اقتصادی خلق کند.
نقدی درادامه افزود:احداث استخرهای پرورش ماهی در کنار چاه های آب،پرورش مرغ خانگی وبلدرچین،تولید قارچ خانگی،پرورش زنبورعسل وارائه به بازار،ازراهکارهای عملیاتی اقتصاد مقاومتی است.
وی افزود:برای خلق حماسه اقتصادی دو معضل گرانی و بیکاری وجود دارد که برای مهار گرانی باید نقدینگی جمع شود، چرا که تزریق پول برای ایجاد شغل و افزایش نقدینگی ، بیکاری را افزایش می دهد.
رییس سازمان بسیج مستضعفین کشوربا این بیان که به تازگی طرح بسیج همگام با کشاورز را برای اجرا در پایگاه های بسیج روستاها در دست بررسی واقدام گذاشته ایم گفت: کارگروه عملی کردن طرح ها تشکیل شده واز این طریق ترویج محصولات کشاورزی با همکاری پایگاه های بسیج روستاها و بسیج مهندسین کشاورزی تحقق می یابد.
وی درادامه اظهار داشت:بدون سرمایه گذاری هنگفت در زمین های کشاورزی و با تغییر در روش ها می توان افزایش تولید را در سطح کشت ایجاد کرده و به اقتصاد مقاومتی دربخش کشاورزی کمک کنیم.
سردارنقدی درپایان گفت: دانشجویان واساتید بسیجی رشته های کشاورزی سالی یک یا دو نوبت دو سه روزه در روستاها حضور پیدا کرده وبابرگزاری آموزش های لازم به روستاییان و برقراری تعامل با آنان راه کارهای رونق اقتصاد مقاومتی در کشاورزی رادرروستاها عملیاتی نمایند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۵:۲۱

16 Jan 2020